donderdag 20 februari 2014

Dingen die ik dacht/zei tijdens de lessen autorijden

Ik keek in mijn achteruitkijkspiegel en zag enkel de lucht. Wanneer ik hem een stand lager zette, zag ik enkel de achterbank. Het leven is hard wanneer je 1m59 bent.

"Zou ik mijn handen van het stuur durven nemen om even op mijn neus te krabben?"

"I want to drive my bicycle, I want to drive my bike."

"Duwen, niet trekken. Duwen." - of hoe een bocht nemen veel weg heeft van een paar seconden bevallingswerk. 

"Ik koop mij later een auto die zichzelf kan parkeren."

"Waarom mag de die naast mij grapkes maken en waarom mag ik er niet om lachen?"

"Het is waar, mannen kunnen echt beter autorijden."

"Nee, niet nog meer manoeuvres!" (met veel denkbeeldige tranen)

"Kwam die fietser uit de lucht gevallen of heeft hij zijn onzichtbaarheidsschild afgezet om het kruispunt over te steken?"

"Blijf groen, blijf groen, blijf groen, blijf groen, blijf groen, ...", bij het naderen van een verkeerslicht.

Maar vooral: "koppel, schakel, gas, loslaten". Tot in mijn dromen toe.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten