maandag 21 april 2014

Paasweekend

Net zoals u hadden wij een verlengd weekend. We kwamen er vanaf met een lach en een traan, een voortijdige zweetlozing en wat bebloede knietjes. Da's het leven uiteraard.

* We speelden 1 2 3 Piano dit weekend (en er kon er eentje nooit tegen haar verlies).



* Mijn ongedoopte kinderen raapten paaseieren. Mijn excuses, Kerk. We zullen het nooit meer doen. (en ik zal nooit meer letterlijk mijn tweets van enkele dagen geleden overnemen, pinky swear.)



* Ik ging ook enkele keren met de auto toeren, de ene keer vlotte het al wat beter dan de andere. Ik kon concluderen dat de regio Temse-Kruibeke-Burcht mij absoluut niet ligt, in tegenstelling tot Sint-Niklaas-Beveren-St-Gillis-Waas. Spijtig genoeg zal de route voor mijn rijexamen wel door Temse lopen. Ik zou "Temesta all the way" zeggen, ware het niet dat uw reactievermogen verminderd. Iemand aanrijden op een zebrapad tijdens uw rijexamen laat uiteraard ook geen nette indruk na.


Ik beëindig het verlengde weekend met een cake in de maak & de Zwaarste Lijst in mijn oren. Want ja, in mijn tienerjaren kocht ik Kruidvat Sint-Niklaas leeg aan gigantisch hoeveelheden potjes zwarte mascara, nagellak en oogschaduw, zaten er grotere hoeveelheden metaal wel ergens door mijn lichaam dan op heden & kleurde mijn haar/kleding gitzwart. Ik was in die tijd ook niet vies van selfies in grijstinten, waarvan onderstaande schone profielfoto vanop mijn oude Noxa-profiel:



Ik excuseer mij nu uitbundig bij mijn buren voor mijn gekweel. Ik ga even de top 3 op mijn gemak beluisteren. \m/ ;-)

*** Doet u trouwens al mee met de giveaway? Neen? Klik dan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten