dinsdag 15 juli 2014

Ain't no stressin' , I'm just PMSing

Dit hoeft geen introductie, zolang je het vorige maar in jouw achterhoofd houdt.

Dingen die me de voorbije week aan het wenen brachten:
* mezelf
* het kammen van mijn haar. Ben ik echt de enige die 5 minuten na borstelen al opnieuw semi-dreadlocks in het haar heeft?!
* de keuze tussen Toblerone of een chocolade paasei (wit of melkchocolade, belangrijke info)
* de keuze tussen dik blijven of normale proporties aannemen. Dat laatste zou betekenen dat ik de keuze zou moeten maken tussen Toblerone, een chocolade paasei of gewoon niets. (want ik ben dan ook niets waard *adds more drama*)
* Gru die het verhaaltje van de drie kleine katjes voorlas, vooral het deel waar hij hun vacht borstelt. Zo ontroerend.
* het opmaken van mijn bed


Dingen die me de voorbije week vrolijk maakten:
* mezelf bloemen cadeau doen
* praten als a true gangsta. Wadup? Trouwens ook Gold Digger van Kanye West helemaal meezingen/-rappen. Alleen "she went to the doctor 'nd got lipo with your money" deed mij wenen. (STOP MET HET ETEN VAN DIE CHOCOLADE!!!)
* chocolade (excuses)
* het gehele repertoire van Otep. Zoveel te depressiever de teksten, zoveel te beter het werkt.
* het einde van het WK. Ik heb er enorm van genoten maar ach, ik heb die nachtrust zo hard gemist!
* zijn stem. En het gevoel dat niets moet.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten