maandag 21 juli 2014

INSTAWEEK - week 30


De week in beeld.
Ook steevast te volgen via ons Instagram-account.

♥♥♥



Zon, lekker drinken & een goed boek. Meer hoeft vakantie niet te zijn.
Voor de geïnteresseerden: The Rosie Project van Graeme Simsion ligt op mijn schoot. Geweldig boek tot hiertoe.



Soms gaat het allemaal iets minder vlot & lig ik met mijn gedachten/gevoelens in de knoop.
Some people walk in the rain, others just get wet, ofzoiets.



Pasta pesto! Het lekkerste comfort food dat er op deze planeet bestaat, op ferrero-ijsjes na. Spijtig genoeg in een mini-portie wegens dieet. Verder voed ik me met liters water & grote hoeveelheden fruit om mijn maag gevuld te houden. In dit warme weer is dat nog niet zo slecht.



Verkoeling tijdens een lange wandeling kan deugd doen. Zowel onze logee als dochterlief hadden er duidelijk nood aan na een uurtje stappen.



Verkoeling tijdens marktdagen is natuurlijk ook welgekomen. Zeker als uw moeder je van kraam naar kraam meesleurt & nadien nog eens trakteert op een ronde door de lokale winkelstraat. Een kind zijn dat vakantie heeft, da's toch geweldig! ;-)



Enkel in de soldenperiode mag mijn innermerkenfreak nog eens losgelaten worden. Kortingen, I love them.



Mijn dochter wou even een eenhoorn zijn. Daarna heeft ze een oude dame, die verder op een bankje naar haar zat te kijken, aangespoord om ook voor eenhoorn te spelen & bellen voor haar geblazen. Ik heb echt de liefste kinderen ooit.

1 opmerking: