zondag 27 oktober 2013

Dingen die anderen leuk vinden maar voor mij echt niet hoeven.

Naar het voorbeeld van lilith.


* schlagers
Is het echt nodig om, eender waar ge ook zijt, bij het horen van "laat de zon in je hart" recht te veren, uit volle borst mee te zingen en volkomen onbekenden bij de schouder te grijpen om de polonaise te doen? Je ne pense pas, hein.

* zelf je kleding maken
Met alle respect voor de handige madammen die de dingen maken die ik nadien koop.

* alle internetrages
Zie: planking, gallon smashing en consoorten. Alsook (sms-/) internetacroniemen zoals LOL, YOLO, ASAP.

* havermout

* 50 shades of grey
Mensen, pak aub 'zaad op mijn huid' van Amélie O. nekeer ter hande. Dan leest ge echte, humoristische situaties die niet geschreven zijn op een niveau voor lagereschoolkinderen.

* carnaval
Volwassen mensen die zich verkleden maken verachting in mij los. Vulgair is het, ik kan er niks aan doen.

* fitnessen
Wat is dat tegenwoordig met al die spierbundels (m/v)? Sinds wanneer moet iedereen sixpacks hebben en conversaties voeren over voedingsschema's, 'droog staan' en kippewit? What happened met simpele turn- en danslessen of voetbal?

* festivals

* selfies
Eentje is leuk, twee gaat nog, drie is teveel. Zeker als ge iedere keer voor de webcam staat met uw kroost op de schoot. 

* Desigual
 De lelijkste kleding die ik ooit mocht aanschouwen. De persoon die dat label heeft opgericht, verdient oprecht een award voor slechtste smaak ooit. Spuuglelijk.

* sleehakken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten