donderdag 7 november 2013

Lijf is music



 "I am made of pages, paragraphs and inspirations.
Paper girl, burn the world. I pass the flame to you."


Omdat het op Stubru 'Lijf is music'-week is, dacht ik zelf even na over welke liedjestekst, of strofe, ik op mijn lijf zou laten tattoeëren, mocht dat ooit van toepassing zijn.

Lang nadenken zat er uiteindelijk niet in vermits er maar één lied is dat sinds ik het voor het eerst hoorde nooit meer ver weg geweest is. Bovenstaande is sinds mijn vijftiende een vaste waarde op elke mp3 of smartphone die ik elke dag met mij meezeul. Desondanks de rauwe tekst, en gewoon ook het genre dat niet voor iedereen is weggelegd, is dit nog steeds het lied dat mij een instant opkikker geeft. (Al moet ik toegeven dat TRC - We bring war dat momenteel ook doet.)

Dat één lied honderden herinneringen kan teweegbrengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten