vrijdag 13 december 2013

A constant reminder.



- Ook al schaft de NMBS (1 minuut voor de aankomsttijd van uw trein) de trein af omdat hij 'vol' zit.
- Ook al staat ge in een postpunt voor een zeer ambetante winkelmadam die voor het inscannen (of zoals zij zeggen: inschieten) van een aangetekende zending meer dan 3 minuten per brief nodig heeft.
- Ook al zorgt die madam er dan nog eens voor dat ge uw trein mist (die wel eens normaal reed).
- Ook al is het koud en vriest het nog niet eens. 
- Ook al vinden mensen het leuk om om 20u 's avonds enkele keren na elkaar aan uw deur te bellen.
- Ook al ben ik bang in het donker waardoor ik mijn deur na zonsondergang niet meer open durf te doen om die desbetreffende persoon eens goed op zijn plaats te zetten, waardoor mijn slapende kroost kiest voor ontwaken en veel lawaai maken.
- Ook al kijken de mensen mij bij de bakker aan alsof ik een zottin ben omdat ik 'goeiedag' tegen iedereen zeg. Jawel, dames en heren, het bestaat nog, vriendelijke personen.
- Ook al kan je niks anders doen dan zeuren en zagen. *the end*