zondag 9 februari 2014

Ge zijt van Sinnekloas als ge ...

Iedere stad/gemeente heeft momenteel zijn eigen "Ge zijt van ... als ge"-pagina. Ondertussen zijn er van onze stad al zeker 3 pagina's doch ik beperk mij enkel tot diegene waar ze mij lid van hebben gemaakt.

Het voorbije weekend werden er vele herinneringen gedeeld. Eerlijk gezegd kan ik zeker de helft van de geposte opmerkingen niet thuisbrengen omdat ik simpelweg nog ergens in de bloemkolen vertoefde. Dat maakt het gelukkig niet minder plezant om al die verhalen te lezen, met soms zeer treffende beschrijvingen erbij.

Een greep uit mijn persoonlijke favorieten op de pagina:


En een greep uit mijn eigen trip down to memory lane:


Het moet niet gezegd worden dat dat ene groepje mij al van veel gegrinnik & plezier heeft voorzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten