zaterdag 12 april 2014

Een welgemeende merci!

" 't Is gebeurd.", zou meneer Van Looy zeggen.

Ik had het nooit verwacht & zelfs nooit durven dromen, maar mijn Mejuffers haalt reeds enkele weken na elkaar een bijzonder hoog bezoekersaantal. Bijzonder laag tegenover andere grote blogs, sowieso, maar geweldig spannend voor een kleine pielewuiter zoals mij. Als ik februari & de voorgaande maanden vergelijk met maart & april, dan kan ik niet anders dan vaststellen dat mijn statistieken geëxplodeerd zijn. En daarvoor een welgemeende merci!

Dat u met z'n allen telkens opnieuw de moeite neemt om op deze blog af te stemmen, doet mij enorm veel plezier. Ik kan niet uitdrukken in welke mate van dankbaarheid dit zich moet meten. Het gaat tussen tournée générals in een Sint-Niklaas café of voor ieders deur een danske komen doen. Of een eerste give-away, want daar broed ik al een tijdje op. Net zoals op een logo & een header, vrienden. Mijn hoofd bruist als een aspirine in een fris glas water.

Maar allereerst: een eigenste Facebookpagina voor de Mejuffers.
Hoera!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten