zaterdag 14 juni 2014

Mejuffers meets Carrie Can!

Op de Bonte Fabriek stond ik een beetje perplex van al het moois dat Caroline De Winter op haar standje te bieden had. Als gigantische papierwarenaddict kon ik mijn verlangens nog een beetje temperen tussen al die schone postkaartjes, posters en gifttags. En dat was moeilijk, oordeelt u maar zelf:



Ik bedoel: hartjesconfetti? Confetti in wenskaarten? Ballonnen in hartvorm? Yes, please! In mijn achterhoofd bleef Carrie Can een beetje nazinderen. Toen mij de tijd rijp leek om eindelijk over een logo & banner na te denken, was het voor mij de meest logische keuze om haar te contacteren.

Nadat ik haar uit de doeken deed wat mijn verlangens waren (simpel doch vrolijk) en mijn Pinterest doorstuurde om te dienen als een soort van moodboard, begon Caroline met ontwerpen. Onze visies bleken al snel perfect op elkaar afgestemd. Met goedkeurend geknik vanachter mijn computerscherm ontving ik voorstellen en ontwerpen waar het soms ontzettend moeilijk uit kiezen was. Maar voila, vandaag kan je eindelijk de definitieve ontwerpen bewonderen. De banner zie je hierboven, het logo vind je terug op de Facebookpagina van De mejuffers. En ik ben er ontzeeeettend fier op! Mijn hoofd maalt nog verder over het eventuele ontwerp van visitekaartjes. I'll keep you updated!


* Alle spulletjes van Carrie Can zijn terug te vinden op haar Etsy-account. Deze is momenteel even gesloten wegens zwangerschapsverlof. Geen nood, want al dat moois kan ook gekocht worden in Pand 42 & Passi Passe te Sint-Niklaas, Artemysia in Hamme, Rose Rouge in Ieper & in de webwinkel van Papiermier.
 
* Caroline houdt ook blog bij http://www.carriecanblog.com/. Zeker de moeite waard om eens te checken!



--- Special thanks aan Mathias, de behulpzame vriend die steeds klaarstaat tijdens al mijn technologische prutsmomentjes. En ook nog aan Benoit, die in het verleden meermaals mijn html-code op orde zette nadat ik er een soep van had gemaakt. Positive karma to you, fellas!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten