maandag 21 september 2015

Bonte Fabriek-koorts!


We zijn inmiddels voor de derde keer (met dank) uitverkoren om een cadeaubon weg te geven voor de Bonte Fabriek, een kleurrijke beurs die in het 2de weekend van oktober plaats zal vinden. Op 10 en 11 oktober, respectievelijk van 13u - 18u en 10u - 17u,  worden jullie dus verwacht in het Bauhuis te Sint-Niklaas.

Ik checkte ondertussen al even de (web)shops waarvan ik een cadeaubonnetje (10 x 25 EUR) mag weggeven en ik kan u zeggen: het ziet er veelbelovend uit. Ik laat u hieronder eventjes meegenieten van mijn 2 absolute favoriete items uit deze winkeltjes.

First up,

Hoshii
►►www.hoshii.be

1/ Bear paper bag, Tellkiddo (Zweeds ♥), 2/ Broodplankje ontworpen door Zilverblauw

Made by ellen
►►www.madebyellen.be

1/ Donut oorbellen door Made by Ellen, 2/ Koeltasje met egelmotiefje, Save the Planet


Petite Couture
►►www.petitecouture.be

1/ a Nana's lin used beige door Aime Comme Marie, 2/ Patroon Lotta Dress door Compagnie M.

Halsoverkop
►►www.halsoverkop.nl

1/ Flockapplicatie 'you are my sunshine', 2/ jurkje #16, beiden door Halsoverkop


Fonkelvuur
►►http://webshop.fonkelvuur.be

1/ Manchetknopen Seurat, 2/ Oorbellen Dark Orchid, beiden door Fonkelvuur

Lillefant
►►www.lillefant.com

1/ kleedje Night Air, 4funkyflavours, 2/ jurkje Sofie Feathers Green, Lily Balou


So baggy
►►www.sobaggy.be

1/ Lederen tas Burkely Wieske (met 3! vakken), 2/ Lederen portefeuille Blue & Blues


Little vixen
►►www.littlevixen.be


1/ Stofje Deer to My Heart, 2/ Stofje Bright Birds



Xzota
►►www.xzota.com

1/ Oorbellen 'Moon', 2/ Halsketting 'Bull', beiden handgemaakt door Xzota


Petitfours
►►www.petitfours.be

1/ Jurkje Bengh per principesse, 2/ Rokje 4funkyflavours




Aaah, het was voor sommige webwinkels toch wel een hele opgave om slechts 2 dingen te kiezen. Je merkt meteen dat ik een zwak heb voor jurkjes, toch? ;-) Ik hoop dat jullie er iets makkelijker uitraken.

Stay tuned want over een weekje valt hier de Bonte Fabriek-cadeaubon van de kar. Ik tel alvast ongeduldig af!

PS: je kan alvast een kans wagen bij Mona's blog om eveneens 250 EUR shoptegoed te winnen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten