zaterdag 2 januari 2016

Nieuwjaarsbrief 2016



Liefste jij,

Allereerst wens ik je te danken voor de comments, de likes en de blikken die jullie over onze blog lieten gaan. Mijn dank gaat uit naar allen die de zorgvuldig gekozen woorden op ons Instagram-account plaatsten wanneer het minder goed ging, maar die ook gelachen hebben met onze grappige momenten of raad gaven wanneer ik erom vroeg.

Velen van jullie ken ik niet persoonlijk, maar ik weet zeker dat jullie stuk voor stuk mooie mensen zijn.

Beste wensen, gelukkig nieuw-jaar. Ik wens jullie alles wat ik jullie maar wensen kan. Clichématig moesten deze er zeker bij, al hoop ik dat jouw wensen allemaal uitkomen. Zelfs die diepste verlangens die je met niemand durfde delen omdat ze vrijwel onhaalbaar leken. Schaam je voor geen enkel gevoel en uit wat je nodig acht. Laat een traan vloeien als het echt niet meer gaat want geloof me, we zijn allemaal niet de perfecte moeders en gezinnen die we op social media tonen.

De beste start voor een nieuw begin vormt zich iedere jaarwisseling. De frisse schone lei waar ge op zat te wachten is daar opeens, zonder dat ge er echt iets speciaals voor hoefde te doen. Plaatst uw gat uit de comfortzone en trek de wijde wereld in. Vorm een mening en verkondig ze aan iedereen die erom vraagt of van wie je verwacht dat ze ze horen. Dit jaar wordt jouw jaar!

Ik ben geen fan van voornemens. Ik maakte er op vlak van boeken lezen, maar op persoonlijk vlak liet ik ze achterwege. Er wordt zoveel nadruk gelegd om de verbeterde versie van jezelf te worden, dat blij zijn met wie ge al zijt misschien wel de nieuwste hype moet worden. Minder worden, gewoon zijn; dat lijkt mij het meest haalbare voornemen van allen.



2 januari 2016 (want ik moest nog recupereren van 2015)

Je kapoentje,
Stephanie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten